BIRTHDAY...

در روز تولدت از تو میخواهم که هیچوقت تغییر نکنی.

همیشه یگانه باقی بمان.

تولدت مبارک زیباترین هدیه ی خداوند!


p.s:I miss our conversations at that park picnic table

That sat in the middle of our grandmas apartments
I miss the way you smile, the way you say my name
God knows that without you, I'll never be the same
 How I wish we were sitting there talking again
Despite all the things that we've done I want you to know
That until the day I see your face again
You'll always be my best friend
Victoria Manriquez - My Best Friend
.
نظرات 8 + ارسال نظر
یگانه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ


این تویی؟
اون منم؟
اینجا چه خبره؟

نه پ آلا جان باوفا هستن اینجا.
و اونیم که اونوره یه فندق هستش که بهش گلکسی دادن!
اینجا هم تولد یکی از عزیزان دله!

یگانه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

اوه!
تارای عزززززززیززززززم()واقعا منو شرمنده کردی...
البته تو تلاشتو کردی اما من چون شرمندگی بلد نیستم نمی دونم چی بگم!

میگم خوب با اسم تاپ من حال می کنیدا!
هم تو هم مامانم!

یه کاغذ بیار یکم خجالت بکش!
اسمت به خودت هم میخوره.تو لوسی واقعا یگانه ای!!

یگانه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ



آه ه ه ه!
چه قدر دلم تنگ شده براش!
چه قدر قلبم تند می زنه براش!
چه قدر جالب می شدم باهاش!

کفش عزیزم...کجایی؟

همین فقط تو ممکنه از این کفشا خوشت بیاد!!

یگانه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

نه خدایی تو که فک نکردی من خدای نکرده منظورم با توئه؟

نه چون مخاطب نبود،سوم شخص بود برا همین مطمئنا نمیتونستی با من باشی.

یگانه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ



چه اهنگ قشنگی!تو که تا اینجا زحمتشو کشیدی برو دانلودش کن بعد به ایمیل من بفرستش!
بدو دختر خب!

هروقت برای اولین بار گوشش دادم واسه تو هم میفرستم!

یگانه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ



راستی تارا،کادو تولد من کو؟

پس فکر کردی اون گلکسی که دستته چیه؟!

مریم سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

تولد بهترین دوستت مبارک باشه تاراجان

الان نمیدونم من باید تشکر کنم یا انان؟!
ولی به هر حال ممنون.

سهبا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

مرسی تارای عزیزم . هیچ می دونستی خودت هم یگانه ای ؟

سلام
خواهش میکنم
ممنون با وجود شما "یگانه" میشوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد