درخت گردو

دلتنگتم
بیشتر از همیشه
ای کاش بودی
ای کاش همیشه بودی
ای کاش هیچوقت وابسته ات نمیشدم...
نظرات 4 + ارسال نظر
یگانه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

کی تارا؟


اوه ه ه!چقدر پست گذاشتی تو این دو روزه که من نبودم...!

انــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن؟
این تویی؟
«بازگشت پر افتخار شما را به دنیای مجازی تبریک میگوییم»
«تارا و دست اند درکاران!!»

یگانه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

تو وابسته ی کی شدی و من نمی دونم؟


ببینم من می شناسمش؟

عنوانو خوندی انان عزیزم؟

یگانه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

راستی رمز پست پایینی ات چیه؟

the biggest star

آیلـــا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://crazy-quirky.mihanblog.com/

منظورت خونتونه که درخت گردو داشتو مــا گردو هــاش رو...گردو هـــاش رو...

هئی وای من!
آره من دارم از دلتنگی میمیرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد