تابستانی مفرح و شاد!!


مدیرمون:تو تابستون روزی 4 ساعت باید درس بخونید.

من:

مدیرمون:باید تو هفته 4 روز بیاید مدرسه.

من:

مدیرمون:باید تست ریاضی،فیزیک،ادبیات و عربی بزنید.

من:

مدیرمون:هر هفته امتحان میگیریم.

من:


پ.ن:ممنون از وزیر آموزش و پرورش که انقدر به فکر دانش آموزان است و تابستانی مفرح و شاد برای آنها فراهم کرده است!!

امید است با عنایت پروردگار از مهر با جدیت بیشتر شروع به تحصیل کنیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

وای چقدر بد
جدی جدی فقط سه روز تو خونه و تفریح داری؟
روزه ام میگیری؟

افتضاحه!
تازه اون سه روز هم باید "تست" بزنیم.:((
آره متاسفانه.:((

یگانه یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

کجایی تو تارا؟

دست پیش میگیری که پس نیفتی؟
من الان تو تختمم!
پ.ن:چرا نمیشه واسه پست جدیدت نظر گذاشت؟

یگانه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:26 ب.ظ

من پس نیفتم؟لابد این منم که کم پیدا گه هیچی اصن ناپیدام...آره؟

پ.ن:چون پست جرتیه!

چرا فحش میدی؟
انـــــــاااااااان؟این فحشای رکیک چیه میدی؟
خجالت نمیکشی؟
دست مدرستون درد نکنه!

یگانه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

تارا؟
تو خجالت نمی کشی؟
چرا در مورد واقعه ی مهم و عظیم دیروز پست ننوشتی؟

کدوم واقعه؟
من که واقعه ی عظیمی یادم نمیاد.

یگانه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

راستی!
میشی کامنت دو تا بالایی رو پاک کنی لفطا؟

چرا همچین سوالی میپرسی؟
معلومه که نع!

آیلـــا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://crazy-quirky.mihanblog.com/

تــارا بدو بـــیا عکس هــای دمی رو فتوشاپ کردم!بیا ببین

به به آلا خانوم!
باشه عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد