نمان...


خوب نباش

من خیلی وقت است که عادت به خوب بودن دیگران ندارم


مرا "شما" خطاب کن

من خیلی وقت است که "تو"خطاب نشده ام


با احساساتم بازی کن

من خیلی وقت است که این بازی را باخته ام 


سرم داد بکش

خیلی وقت است که من بوم نقاشی شده ام


مرا تحقیر کن

من چیز برای از دست دادن ندارم


نمان

که من خیلی وقت است عادت به ماندن کسی ندارم


p.s:So go find someone else to love tonight

Someone who won't leave the way I will
Makin' love don't always make it right
I'm not worth the hurt you're gonna feel
Sheena Easton - I'm Not Worth The Hurt


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

این عکس
این پُست
یعنی یه خُرده بزرگ شدی تارا
درست نمیگم؟

یکم بیشتر از یه خورده!
مردم با آدم چه کارا که نمیکنن!
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد