یک پست "خز"!


چند وقتی است خسته شدم.

از طرز فکر "باکلاس"دیگران.

از لباس پوشیدن های"آمریکایی"اطرافیان.

از مدل خندیدن های"آنجلینا جولی" دوستان.

از شما چه پنهان چند وقتی است هوس "خز بودن" به من دست داده...!

نظرات 2 + ارسال نظر
یگانه یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

خیلی این پستتو دوست دارم.
نشان دهنده ی یک فکر مستقل از تقلید ایرانیه!
خیلی وقت بود که دور و برم پر شده بود از ادمای بیگانه از خود...حتی خودم!
خوشحالم که ادمایی چون تو هستند
تکان دهنده بود.
درود

هئییی.
دورویر منم پر از این افراده
منم دیگه خسته شدم از اینا.
از اینایی که وقتی نوع لباس پوشیدن خارجی رو تقلید میکنن افکارشون رو تقلید نمیکنن.
خارج هر کس آزادی عمل داره
هیچ چیز "خز" نیست...
ممنون عزیزم

یگانه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

خانوم شما نمی خوای پست جدید بذاری دل ما باز شه؟!

نیست پستای شما خیلیی ذل مارو باز میکنه که ما یه پست بزاریمئ دل شما باز شه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد